پورتال انتشارات پیروزان دانش|گروه علمی دکتر رحمانی|کنکور
پورتال انتشارات پیروزان دانش|گروه علمی دکتر رحمانی|کنکور

 موسسه آموزشی انتشاراتی پیروزان از سال 1371 با مدیریت جناب آقای دکتر امید رحمانی کار خود را با هدف ایجاد فرصت های برابر آموزشی آغاز نمود.

موسسه آموزشی انتشاراتی پیروزان در کنار فعالیت انتشاراتی نیز پرداخته و همه ساله در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران حضور فعال داشته است.
آقای دکتر امید رحمانی پس از 19سال تدریس در زمانی که کاملا خود را آماده نوشتن تجربیات چندین ساله یشان دیدند برای دانش آموزان ایرانی مستعد به قلم برده و کتابهایی به جرات کم نظیر در زمینه فیزیک به چاپ رساندند

 

 

بازدید کنندگان گرامی از این به بعد به سایت جدید با امکانات ویژه و مطالب جامع مراجعه کنید

www.piruzanpub.ir  

 به سایت ها و وبلاگ های مشابه با عناوین انتشارات پیروزان،نمایندگی فروش و غیره به هیچ وجه توجه نکنید

   2 رتبه  7 رشته ریاضی کنکور 92

روژان ربانی و حسین طاهری

 



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت13:51---15 خرداد 1393
سلام ، میخواستم بدونم که تکنیک هایی که در سی دی ها ارائه شده حتی اگر طراح ،سوال را اصطلاحا بپیچوند و وتست ها سخت باشه قابل استفاده است؟ چون بعضی از تکنیک ها قابل استفاده برای هر سطح سوالی نیستند.
پاسخ: سلام قابل استفاده برای هر سطح سوالی هستند


نیکی
ساعت4:34---14 خرداد 1393
خیلی دوست دارم

سما
ساعت19:02---16 اسفند 1392
با سلام دکتر کوچک زاده برای درس فیزیک به جز درسنامه و ابر بانک چه کتاب تستی از انتشارات دیگه را توصیه میکنید
پاسخ: کتابی توصیه نمی شود - کتابهای اضافی چیز اضافی نگفته اند و توصیه می شود همان منابع موسسه پیروزان را چند بار دوره کنید


میلاد
ساعت20:58---15 اسفند 1392
دکتر جان خواهش میکنم به من کمک کن دکتر وقتی من مثلا امروز فصل حرکت را میخوانم پس فردا که فصل اینه را میخوانم فصل حرکت یادم میره حالا من موندم تو کنکور چیکار میکنم(در ضمن تمام سی دی های دکتر رحمانی را دارم)
پاسخ: سعید کنید خلاصه برای فصلی که خواندید تهیه کنید تا بتوانید ان را دوره کنید یک سری تست مشخص کنید تا دوباره انها را فردای روز مطالعه دوباره بزنید به حافظه خود اطمینان داشته باشید


جواد مرادیان
ساعت17:31---13 اسفند 1392
با سلام و عرض ادب

دانش اموز سال سوم ریاضی فیزیک هستم الان سه سال هست که از کتاب های دکتر رحمانی به همراه دوستانم استفاده می کنیم .

تا به حال هیچ cd اموزشی نتوانسته مثل این cd ها مفید باشن ...

از همسن جا دست دکتر رحمانی رو می بوسم مخصوا با کتاب اب بانک ما خیلی حال می کنیم...

مشاور ما هم در انتشارات اقای آگین هستند با تشکر...


پاسخ: موفق باشید


سامان
ساعت17:37---11 اسفند 1392
سلام آقای رحمانی dvdجمع بندی ندارن؟کتاب 300تست احتمالی باتکنیک های خودشون حل شده یا به روش کلاسیک؟؟؟
پاسخ: کتاب جمع بندی ایشان همون 300 تست احتمالی است که به همراه حل تست ها و نکات جدید می باشد


بهزاد
ساعت17:45---22 بهمن 1392
با سلام و خسته نباشید

موسسه شما در آزربایجان شرقی یا غربی نمایندگی برای خرید دارد؟


پاسخ: با شماره 09381645169 تماس بگیرید


ta\j
ساعت21:01---21 بهمن 1392
salam mamnoooon az jahate amozeshe
khobe doctor rahmani


میلاد
ساعت13:27---13 بهمن 1392
سلام دکتر کوچک زاده -من در درس عربی مشکل دارم به نظر سی دی یا کتاب چه انتشاراتی برام مفید واقع میشه(ایا سی دی عربی اقای کامیابی به خوبی سی دی فیزیک است )
پاسخ : عربی استاد کامیابی موسسه پیروزان رو تهیه کنید


سمیه غیاثوند
ساعت14:57---7 بهمن 1392
با سلام

فیلم آموزشی استاد عسگری رو توی آپارات دیدم.میخاستم دی وی دی هاشو تهیه کنم. با کی تماس بگیرم؟
پاسخ:با شماره 09381645169 تماس بگیرید


پرینا
ساعت13:50---7 دی 1392
اموزش دکتر رحمانی واقعا بی نظیره. از زحمات همه ی عوامل انتشارات پیروزان مچکرم مخصوصا خانم عربان
پاسخ: ممنون


میلاد
ساعت16:01---13 آذر 1392
من که گمان نمی کنم به این زودیها جواب من را بدهید.اما می نویسم.

می خواهم فیزیک دکتر را بخرم با اینکه نفر ۱۸۰ آزمون های قلم چی هستم.

میشود بگویید روژان ربانی نظرش در رابطه با فیزیک چه بود؟
پاسخ:سلام خانم ربانی از همین فیلم های اموزشی استفاده کردند ایشون با توجه به رتبه ای که کسب کردند قطعا استفاده از فیلم های اموزشی دکتر رحمانی را به همه دوستان پبشنهاد می کنند موفق باشید


اناهیتا
ساعت18:46---11 آذر 1392
سلام ببخشید من چجوری میتونم کتابها و دی وی دی های دکتر خاکیه رو بخرم؟؟ضمنا شهرستان هم هستم.خیلی لازم و ضروریه واسم.مرسی
پاسخ:سلام با شماره 09381645169 تماس بگیرید تا براتون هر چه سریه تر مباحثی که میخواید برسه به دستتون موفق باشید


میلاد
ساعت11:58---5 آذر 1392
با سلام دکتر کوچک زاده سوالی از شما داشتم -دکتر جان من سی دی فیزیک مباحث(الکتریسیته ساکن-خازن-مقاومت-مغناطیس و القا-نور و اینه )را گرفتم و نتیجه عالی گرفتم در ازمون های کانون -ولی من میخواستم سی دی حرکت و دینامیک و نوسان را هم بگیرم ایا با سی دی های دکتر رحمانی میتوانم در این سه مبحث که ابر فصل فیزیک هستند مخصوصا حرکت شناسی نتیجه ی عالی بگیرم چون تستهایش خیلی سخت هستند
پاسخ:سلام حتما که میتونید . وقتی که در مباحث دیگه نتیجه گرفتید و تا ابان باید به روش کار دکتر اشنا شده باشید که هرکسی میتونه فیزیک را راحت یاد بگیرید


میلاد
ساعت18:36---16 آبان 1392
باسلام دکتر کوچک زاده ای کاش سوابق اساتید عربی و زبان انتشارات پیروزان را قرار بدهید (مثلا در چه مدارس یا اموزشگاه های کنکوری درس میدهند -نام تدریس کننده هاو....)
پاسخ: مدرس عربی اقای کامیابی است همه دبیران موسسه پیروزان در کلاس کنکور های مختلف تهران تدریس می کنند و سوابق زیادی در تدریس دارند همچنین همه مولف کتب مختلف هستند


منصور
ساعت22:08---15 آبان 1392
با سلام دکتر کوچک زاده رتبه های 7 ریاضی کنکور امسال در دروس اختصاصی و عمومی از کدام سی دی های انتشارات پیروزان استفاده کردند
پاسخ:از سیدی های عمومی و تمام تخصصی ها


فاطمه
ساعت16:12---4 آبان 1392
سلام وخسته نباشید. من یک ساله که ازسی دی های اقای دکتر رحمانی استفاده میکنم..واقعاعالیه..ولی هیچ پشتیبانی نشده ام از طرف موسسه...میخاستم بدونم سی دی های زیست ودینی در این حد خوب هستند؟پک کاملشون چندمیشه؟واگه بخایم بارتبه برترها صحبت کنیم چه روز هایی هست؟؟ممنون
پاسخ: برای اطلاع بیشتر با شماره 09381645169 تماس بگیرید


میلاد
ساعت18:44---19 مهر 1392
قیمت ها چند درصد کاهش یافته
پاسخ: بستگی داره هر درسی به نسبت 10 درصد کاهش یافته


میلاد
ساعت12:02---16 مهر 1392
با سلام دکتر کوچک زاده درست است که همه ی محصولات انتشارات پیروزان عالی است ولی ایا شما میتوانید محصولات خیلی عالی را هم در دروس عمومی و هم اختصاصی اعلام کنید بی نهایت ممنون
پاسخ: در دروس عمومی مجموعه پیروزان پیشنهاد می شود از انجایی که محصولات و فیلم های اموزشی که در بازار است کیفیت علمی خوبی ندارند موفق باشید


میلاد
ساعت23:38---13 مهر 1392
ایا هندسه تحلیلی را هم مهندس مهدی زاده تدریس میکند
پاسخ: خیر استاد غفوری تدریس می کنند


هانیه
ساعت21:24---12 مهر 1392
سلام میشه بگید این سی دی ها رو باید چه جور بخونیم ؟ مشاور نتونست بهم کمک کنه؟
پاسخ: تماس بگیرید


محمد
ساعت2:05---12 مهر 1392
سلام درسنامه ها و دی وی دی هایه هندسه وگسسته هم مثله فیزک خوبه؟ معلم هایی که تدریس میکنن چه کسانی هستند؟من این درسا رو درحد صفرم
پاسخ:بله ، مهندس مهدی زاده تدریس می کنند


سها زمانی
ساعت18:26---5 مهر 1392
سلام من پیش تجربی هستم dvd فیزیک استاد رحمانی میخوام. فیزیک تجربی قیمتش جقدر هست؟ چجوری میتونم سفارش بدم؟


پاسخ:برای تهیه با شماره 09381645169 تماس بگیرید


فروزان درویش
ساعت18:05---3 مهر 1392
سلام خسته نباشید

من رشته تجربی هستم اگه بخوام یه پکیج کامل بخرم قیمتش چند در میاد البته فعلا بدون دی وی دی جمع بندی هاش میخوام .هنوزم شروع نکردم بخونم وامسال پیش دانشگاهی هستم به نظرتون بادی وی دی ها میتونم تموم کنم؟

مرسی
پاسخ:سلام بله شما هم می توانید اسامی افرادی که قبول شدن شرایط شما را داشتند و بعضی ها خیلی دیرتر شروع کردند و نتیجه گرفتند قیمت فیزیک تجربی به همراه درسنامه ها 1014000 موفق باشید


هدی
ساعت23:03---16 مرداد 1392
آیا سی دی زیست هم ب خوبی فیزیکه؟؟من ک تو شهرستان هستیم میتونیم با استفاده از این سی دی ها رتبه خوبی کسب کنیم؟؟؟؟؟
پاسخ:بله زیست رو اقای دکتر خاکیه تدریس میکنند که کتاب ژنتیک کلک معلم ، گیاهی مهر ماه و ازر مولفان زیست تصویری قلم چی هستند و میتونه زیست شما را ه درصد بالا برسونه


معين
ساعت0:50---9 مرداد 1392
با عرض سلام و خسته نباشيد.

مي خواستم بدونم كه آيا آقاي دكتر رحماني جهت مشاوره (براي كنكور) هم اقدام مي كنند و همچنين بنده چطور مي توانم با ايشان ارتباط داشته باشم؟

ممنون.
پاسخ:دانش اموزانی که محصولات فیزیک را تهیه میکنند میتوانند در روزهای خاصی با دستیاران اقای دکتر و یا خود دکتر در ارتباط باشند


مریم
ساعت16:00---4 مرداد 1392
سلام ،خسته نباشید

دی وی دیا رو مبحثیم میدین ؟ مثلا من فقط گرما رو بخوام میشه ؟

واینکه برای خرید چجوری باید اقدام کنیم؟مرسی
پاسخ: بله با شماره 09381645169 تماس بگبربد


میلاد
ساعت19:45---4 فروردين 1392
با سلام سی دی های فیزیک فوق العاده است ایا مجموعه های جمع بندی دارید باتشکر
پاسخ: بله موجود می باشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: